otrdiena, 2010. gada 2. februāris

Jūties DROŠI INTERNETĀ!




Vai internets ir droša vieta? Vai es varu sevi pasargāt no sliktām lietām un ļauniem cilvēkiem? Vai man kāds var nodarīt ko ļaunu internetā? Vai es uzvedos pieklājīgi internetā? Vai es daru neatļautas lietas internetā? Vai internetā varu darīt VISU, ko vien vēlos? Vai varu no interneta kļūt atkarīgs?
Tie ir tikai daži jautājumi, par kuriem runāsim un stāstīsim drošā interneta mēnesī- februārī. Vai arī tu gribi atrast atbildes uz šiem jautājumie? Es par to tikai priecāšos! Jo zinu, ka atrodot atbildes uz šiem jautājumiem- tu internetā būsi drošībā! Lai atrastu atbildes atver mājas lapu http://www.netsafe.lv/page/18un izlasi! Noskaties arī video, ar kuru palīdzību labāk sapratīsi, kas ir kiberterorizēšana jeb emocionālā pazemošana, kāpēc cilvēks kļūst datoratkarīgs, kā arī to vai internetā tu tiešām "esi kā uz skatuves"!
Esi gudrs, iecietīgs un pamāci draugus!
Veidosim internetu drošāku!

PALDIES TEV!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru